25 June 2013

comeback

as salam...

sudah terlupa pengalaman menulis rasanya.hati saya dilanda rawan..bukan sebab saya derita tapi merindu pada blog yang saya tinggalkan berbulan-bulan.dah la tak terisi..kosong ajer.banyak cerita tapi..tapi..tapi..hahaha..itulah dia..

takper..walaupun dah 4 bulan tak menulis apa2 kini jeng..jeng..i'm back!! harap2 berpanjangan insya Allah..

banyak yang berlaku dalam masa saya tak menulis...motor kami hilang dicuri penyangak!!..mak saya diserang penyakit kayap..suami saya dimasukkan ke hospital..
Ya Allah...macam2 dugaan yang datang pada saya sekeluarga. Tapi alhamdulillah apa saja yang terjadi saya yakin ada hikmah daripada Nya...saya redha. Kadang-kadang saya alpa dengan kehidupan duniawi dan kurang mengingati Dia dan ukhrawi..kerana itu saya diuji agaknya. Sesungguhnya ujian itu kan tanda kasih Allah pada hambaNya...

jumpa lagi
 

No comments:

Post a Comment