07 September 2012

alkisah Ramadhan yang dah lepas

as salam...
dah lama tak ber'blogging yer..tidak lah saya nie sesibuk mana pon tapi sibuk lah jugakkk heyy..MALAS yang banyak mengawal diri..jahattt!!
orang ada blog..saya pon nak tapi bab update n3 lah yang buatkan saya 'sakit' nak mengadap mende alah nie..bkn sekejap tapi mak aihhh..blh tak masak taw..yelah2 saya tau saya salah..selamat hari raya & maaf zahir batin.. 
makaseh yer pakcik google
tengok tajuk 'post  saya...bab Ramadhan yer.lorr..dah Syawal daa...tau...sori tak sempat nak update masa bulan Ramadhan haaa, masuk Syawal ler baru nak update kan....tak kesah lah kan coz i punya blog...sesuka hati i lah ...ewahhh berabukkk...
apa lagi nak ber'story bab anak2 ler..along Haris dan adik Syihan...si dua beradik yang sangat lah kamceng...
si along dah belajar posa tahun nie..alhamdulillah!! dapat lah 25 hari kat dia.hari yang tak posa tu sebab demam ajer. si adik lak posa smpai jam 12 tgh jer..abis skolah pra trus telan roti & air kotak...ok lah tew.tokwan depa nie selalu tegur saya dan suami..." tak payah bagi posa lah, kecik lagi.kesian dema "...iyelah tokwan kesian kat cucu..tapi SENYUM ajelah jawapan kami...Along dah bertekad masuk Darjah 2 nanti dia nak posa penuh tak mau tinggai...ok2..
sebagai ganjaran sebab puasa..along dapat hadiah kereta kontrol kaler biru..murah ajer (dia yang mintak murah sudah lah...rosak nnti tak ler ralat sangat kan..) adik..walaupon posa 'yang yok' tapi nak present gak..hah,dapat ler keta kecik sebijik...itupun suka hati sangat lah
syukur alhamdulillah sebab ibadah Ramadhan yang berlalu dapat disempurnakan..insya Allah semoga dapat ketemu Ramadhan lagi tahun hadapan..amiin




No comments:

Post a Comment